Originele werkplaatshandboeken

Historicwheels.be
Golfparts.be

Moderator: historic wheels

Locked
historic wheels
Golfmk2.be sponsor
Posts: 101
Joined: Thu Sep 30, 2010 11:04 am
Location: olsene
Contact:

Originele werkplaatshandboeken

Post by historic wheels »

Ik verkoop de dubbele exemplaren van de originele werkplaatshandboeken VW/Audi. Aangezien ikzelf een eigen collectie heb moeten deze nog uitgesorteerd worden om te kijken welke ik tekort heb maar de meesten heb ik 1x dubbel of zelfs enkele 2x dubbel. Wie interesse heeft in bepaalde boeken, mail mij met jullie gegevens (naam, adres, telefoonnummer) en wat jullie precies zou interesseren en ik houd een map bij in volgorde van wie gemaild heeft tot alles gesorteerd is wie welke boeken zou willen. De eerste die mailt heeft de eerste kans om de boeken te kopen die hij/zij wil. Prijs is 50 euro per dikke map of 50 euro per box met meerdere dunne boekjes in. Als alles gesorteerd is dan mail ik jullie terug met hoeveel boxen of mappen ik precies heb binnen hetgeen jullie zoeken en welke dunne boekjes er in een box zitten. Valt er iemand weg, dan neem ik de volgende die diezelfde boekjes vraagt. Ik hou van iedereen de gegevens bij die interesse zou hebben, want zelfs al bent u nu niet bij de kanshebbers omdat er velen dezelfde zouden willen, er komen regelmatig zo een handleidingen binnen en dan mail ik jullie als ik deze terug binnen heb, ook in dezelfde volgorde als de aanvraag. Gelieve wel een beetje geduld uit te oefenen vanwege het vele werk die we nu hebben, zal waarschijnlijk vlug januari zijn tegen dat alles uitgesorteerd is. Soms zitten er per box wel handleidingen van 2 wagens zoals bv golf 2 en jetta, golf 4 en bora of audi 80 en 90 bijvoorbeeld. Deze boxen worden ook enkel per box verkocht. Wie vragen heeft of interesse, stuur gerust een mailtje via historicwheels@skynet.be, inschrijven ook via email aub aangezien ik niet veel tijd heb om hier altijd online te komen kijken.
www.historicwheels.be
mail wat u zoekt en wij antwoorden zo vlug mogelijk
historic wheels
Golfmk2.be sponsor
Posts: 101
Joined: Thu Sep 30, 2010 11:04 am
Location: olsene
Contact:

Re: Originele werkplaatshandboeken

Post by historic wheels »

Image

Image

Image
www.historicwheels.be
mail wat u zoekt en wij antwoorden zo vlug mogelijk
User avatar
gsst
addicted
Posts: 1171
Joined: Mon Nov 12, 2007 8:47 pm
Location: Aalst - d'Ajoinenstad
Contact:

Re: Originele werkplaatshandboeken

Post by gsst »

ik heb wel interesse in alle boeken ivm VW ILTIS (zijn een stuk of 4 dikke mappen dacht ik).
Volkswagen - Da weiss man, was man hat!
VW Passat 35i Variant 1800cc (°1993)
VW Scirocco II 1800 16V (°1986)
VW Scirocco II Phase 1 1600cc GTI (° 1983)
VW Jetta 1300 Coupé (°1983)
ex-VW Jetta 1600 Coupé (°1991)
ex-VW Passat Variant 1.8T (°2002)
historic wheels
Golfmk2.be sponsor
Posts: 101
Joined: Thu Sep 30, 2010 11:04 am
Location: olsene
Contact:

Re: Originele werkplaatshandboeken

Post by historic wheels »

gsst, kun je mij een pb sturen met je gegevens voor alle zekerheid, dan hou ik die bij. Je bent de eerste die achter Iltis vraagt maar ik kan nog niet zeggen of deze er gaan tussen zitten. Ik mail u zowiezo als ik ze gesorteerd heb. Zitten ze er niet in, mail ik ook zodat u van iets weet toch.
www.historicwheels.be
mail wat u zoekt en wij antwoorden zo vlug mogelijk
historic wheels
Golfmk2.be sponsor
Posts: 101
Joined: Thu Sep 30, 2010 11:04 am
Location: olsene
Contact:

Re: Originele werkplaatshandboeken

Post by historic wheels »

Aan de mensen die gereageerd hebben, ik heb dus al pm teruggestuurd maar vind het jammer dat bepaalde onder jullie geen feedback meer geven of jullie nog interesse hebben of niet. Er kruipt enorm veel tijd in om de boeken uit te zoeken dus gelieve toch een beetje respect te tonen door te laten weten dat jullie dan geen interesse meer hebben in hetgeen jullie gevraagd hebben. Zo kan ik ook weten of ik de volgende personen die dezelfde boeken gevraagd hebben kan de kans geven. En graag enkel reageren als jullie echt interesse hebben.
www.historicwheels.be
mail wat u zoekt en wij antwoorden zo vlug mogelijk
Locked