Melding van fouten in nieuwe forum

— Problemen, vragen of opmerkingen?

Ik vind het nieuwe forum:

Super, eindelijk kleuren TV!
4
27%
Het is even wennen, maar ik vind het best wel mooi!
8
53%
De kleuren op zich zijn niet slecht, maar het contrast is te scherp
0
No votes
Eerlijk gezegd waren andere kleuren beter geweest
1
7%
Geef mij maar zwart-wit
2
13%
Kleuren? Welke kleuren?
0
No votes
 
Total votes: 15

User avatar
Scorpi
Premium member
Posts: 542
Joined: Sun Aug 03, 2008 8:55 am

Re: Melding van fouten in nieuwe forum

Post by Scorpi »

voor mij is het geslaagd zo... 8)

maar kan het zijn dat mijn mailbox de laatste dagen wat trager is geworden? berichten versturen duurt langer dan normaal...

soit, maakt ook niet uit...

Grtz!
Image
Mk2 GTI 16V
Mk4 TDI
BMW 320 Baur
Audi 80 L
Audi S4 B5
User avatar
stinne#82
Moderator
Posts: 4723
Joined: Mon Sep 18, 2006 10:46 pm

Re: Melding van fouten in nieuwe forum

Post by stinne#82 »

Ik zit met hetzelfde probleem.

Geen melding in mijn mailbox, maar wel 2 berichten in mijn PM-box.
De gustibus et coloribus non est disputandum.
User avatar
Scorpi
Premium member
Posts: 542
Joined: Sun Aug 03, 2008 8:55 am

Re: Melding van fouten in nieuwe forum

Post by Scorpi »

stinne#82 wrote:Ik zit met hetzelfde probleem.

Geen melding in mijn mailbox, maar wel 2 berichten in mijn PM-box.
idem
Image
Mk2 GTI 16V
Mk4 TDI
BMW 320 Baur
Audi 80 L
Audi S4 B5
Tommer
Site Admin
Posts: 4062
Joined: Fri Jun 24, 2005 11:52 pm
Location: Aarschot

Re: Melding van fouten in nieuwe forum

Post by Tommer »

zeer vreemd allemaal, heb er zelf nog geen last van gehad maar we zullen het zeker eens bekijken!
User avatar
Scorpi
Premium member
Posts: 542
Joined: Sun Aug 03, 2008 8:55 am

Re: Melding van fouten in nieuwe forum

Post by Scorpi »

misschien ook even meegeven voor als je ermee bezig bent...

- de mails komen precies wel aan, maar ze blijven lang in "postvak uit" staan, heb zelfs al eens antwoord gehad terwijl ze zogezegd nog niet verstuurd waren.

- ook de melding die "door jullie" wordt verstuurd naar ons privé-adres (bvb hotmail) wanneer we een nieuw bericht hebben, blijft soms achter (vandaag zelfs geen melding) terwijl dit nochtans altijd aangevinkt is in mijn profiel


Alleszins, echt storen doet het niet, maar zou wel fijn zijn als het terug werkt

Bonne chance!

Grtz Angelo
Image
Mk2 GTI 16V
Mk4 TDI
BMW 320 Baur
Audi 80 L
Audi S4 B5
rallyegolfg60
Mk2 Mini Master
Posts: 339
Joined: Sun Jun 04, 2006 10:12 pm

Re: Melding van fouten in nieuwe forum

Post by rallyegolfg60 »

op zich is het wel mooier geworden

alleen op het begin scherm van het forum is het rood veel te fel en eigenlijk een beetje storend na mijn idee
skywalker38
Mk2 Mini Master
Posts: 183
Joined: Mon Dec 28, 2009 12:10 am
Location: Diemen (Nederland)
Contact:

Re: Melding van fouten in nieuwe forum

Post by skywalker38 »

Ik vind het forum er super uitzien het maakt mij geen ruk uit welke kleuren,ik ben al blij dat ik een leuk forum heb gevonden waar op zich erg veel sympathieke mensen opzitten,en dan bedoel ik dat men iedereen in zijn eigen waarde laat
Het enige puntje van kritiek als ik dit zo mag stellen is dat ik naar wat vrienden in amerika mijn topic link dat ze echt ingelogd moeten zijn want anders gebeurt er niets.
Ik denk persoonlijk,als dit mogelijk is,dat als je bezoekers toelaat zonder te moeten zijnn ingelogd dat er veel respons zal zijn.
Ik denk dat veel mensen op dit forum willen kijken maar het teveel moeite vinden om zich te registreren.
Is het niet mogelijk om het voor bezoekers te realiseren dat ze wel op het forum kunnen zonder dat ze op iemands topic iets kunnen schrijven
Nogmaals mijn complimenten voor dit forum!!!
greetz skywalker
Tommer
Site Admin
Posts: 4062
Joined: Fri Jun 24, 2005 11:52 pm
Location: Aarschot

Re: Melding van fouten in nieuwe forum

Post by Tommer »

skywalker38 wrote:Het enige puntje van kritiek als ik dit zo mag stellen is dat ik naar wat vrienden in amerika mijn topic link dat ze echt ingelogd moeten zijn want anders gebeurt er niets.
Ik denk persoonlijk,als dit mogelijk is,dat als je bezoekers toelaat zonder te moeten zijnn ingelogd dat er veel respons zal zijn.
Ik denk dat veel mensen op dit forum willen kijken maar het teveel moeite vinden om zich te registreren.
Is het niet mogelijk om het voor bezoekers te realiseren dat ze wel op het forum kunnen zonder dat ze op iemands topic iets kunnen schrijven
Nogmaals mijn complimenten voor dit forum!!!
Bedankt voor je complimenten, die zijn altijd fijn om te horen!

Oorspronkelijk had die keuze vooral met de datatraffiek van onze server te maken want alleen al door het verkeer van onze leden speelden we met de grens van wat ons abonnement toeliet. Bij onze nieuwe host is datatraffiek geen punt meer, maar toch hebben we besloten om vast te houden aan dat members-only beleid. De hoofdreden is dat we weten dat niet iedereen hier graag heeft dat alle topics en projecten zomaar worden opengesteld aan de hele wereld. Ik begrijp wel dat het soms handig kan zijn om even door te linken, maar de voordelen wegen niet op tegen de potentiële nadelen die dat met zich meebrengt. Nu hebben we nog een beetje overzicht over wie meeleest, met een open forum ben je dat helemaal kwijt. Voor de respons doen we het al helemaal niet: we proberen het hier bewust klein en fijn te houden, en zelfs dat lukt almaar moeilijker.

Kort samengevat: het is technisch absoluut mogelijk, maar we kiezen ervoor om het niet te doen.


Ik neem aan dat die Amerikanen geen Nederlands spreken en dus ook niets hebben aan de tekst tussen jouw foto's. Misschien kan je dan gewoon de img links (op wijzigen klikken en dan is het gewoon copy-paste) van je foto's naar je topic op dat Amerikaanse forum kopiëren?
skywalker38
Mk2 Mini Master
Posts: 183
Joined: Mon Dec 28, 2009 12:10 am
Location: Diemen (Nederland)
Contact:

Re: Melding van fouten in nieuwe forum

Post by skywalker38 »

ok bedankt voor de uitleg,ik kan me hier wel in vinden
trouwens wil ik mijn complimenten aan de vrijwilligers maken die dit forum beheren en onderhouden,echt super
User avatar
gsst
addicted
Posts: 1171
Joined: Mon Nov 12, 2007 8:47 pm
Location: Aalst - d'Ajoinenstad
Contact:

Re: Melding van fouten in nieuwe forum

Post by gsst »

Geen melding in mijn mailbox, maar wel 2 beantwoordde posts... tevens geen melding in mijn mailbox over nieuwe PM-berichtjes...
Volkswagen - Da weiss man, was man hat!
VW Passat 35i Variant 1800cc (°1993)
VW Scirocco II 1800 16V (°1986)
VW Scirocco II Phase 1 1600cc GTI (° 1983)
VW Jetta 1300 Coupé (°1983)
ex-VW Jetta 1600 Coupé (°1991)
ex-VW Passat Variant 1.8T (°2002)
Tommer
Site Admin
Posts: 4062
Joined: Fri Jun 24, 2005 11:52 pm
Location: Aarschot

Re: Melding van fouten in nieuwe forum

Post by Tommer »

houd het even in de gaten, kan een tijdelijk probleem zijn met de mailserver, laat mij iets weten als het blijft duren.
User avatar
stinne#82
Moderator
Posts: 4723
Joined: Mon Sep 18, 2006 10:46 pm

Re: Melding van fouten in nieuwe forum

Post by stinne#82 »

Ik zit al heel lang met hetzelfde probleem...
De gustibus et coloribus non est disputandum.
Post Reply